maandag 22 oktober 2012

ze liggen er nog en webbendag!

Ze liggen er nog! We wandelen over de Nieuwe IJsselbrug en zien, heel mini, onze hartjes liggen! Da's leuk.  


Vandaag is het ook spinnenwebbendag! Hele slierten waaien er door de lucht, zo heb ik dat nog niet eerder gezien. Met al die webben, een warm najaarszonnetje en bijna windstil weer doet deze dag bijzonder aan. Iedereen zie je laagjes kleren uittrekken, de zomerjas had aangekund (was het niet dat die alweer zijn opgeborgen). Nog eventjes van genieten dan maar...

symmetrie wondertje
We eten zuurkool uit de hooikist wat me doet denken aan mijn idee een Keulse Pot te zoeken om zelf zuurkool te maken. Die zoektocht begint bij deze...

2 opmerkingen:

kom we gaan slingers ophangen zei

hoi Trudy, in plaats van publiceren klikte ik verwijderen aan...

kom we gaan slingers ophangen zei

Trudy schreef; Ik woon een dorpje verderop... ik ga er zeker naar uit zien of ik je hartjes zie als we over de brug komen!