donderdag 29 november 2012

De boomgaard, weer een stap verder en geven...

Na de 'match' tussen de notaris en 'de boomgaard' die plaatsvond op de Beursvloer was vandaag het moment van spijkers met koppen slaan! Secretaris (buurvrouw) en voorzitter (ik) togen, met een appeltje voor onderweg, naar het notariskantoor en ontmoetten daar de notaris die ons zou helpen met het oprichten van 'Stichting Buurtbongerd Braamkamp'. Terwijl voor ons een kopje thee werd gehaald viel ons oog op een prachtig schilderij! Hier zie je er een stukje van. De appels die je ziet zijn notarisappels! Je begrijpt, we voelden ons méér dan welkom! Na het uitwisselen van oude-rassen-weetjes en achtergronden én het overhandigen van onze gegevens gingen we tevreden naar huis. De statuten worden opgesteld en zullen op een later moment ondertekend worden. 


En dan is er ruimte voor andere 'kunst'; op de foto zie je de onderkant van onze jampotlamp als de lamp aan is. Gewoon leuk om even te laten zien...


Het leuke van inmaken is dat het leuk weggeven is. Had ik het een tijdje geleden over 'ons verrassingsbankje', ik vind het gewéldig leuk als daar opeens iets staat, dát gun ik anderen ook. Geinspireerd door het boek 29 geschenken ben ik me er steeds bewust van; hoe gemakkelijk is geven en hoe blij word je zélf ook van geven! Onderstaande potjes zijn vandaag van eigenaar gewisseld...


2 opmerkingen:

janneke zei

Nu is de boomgaard dus echt!! Gefeliciteerd.

Trudy zei

Ook een leuk idee, ik heb nog lekkere potjes appelchutney in de kelder staan... Fijne dag!