dinsdag 27 november 2012

verandering van lamp doet eten...

De tijd van jam maken is dan wel voorbij. Met jampotten kun je altijd in de weer zijn! Tijdens het rommelen op zolder loop ik tegen een doos met lampen (een typisch geval van tegen de lamp lopen). Een tijd geleden maakte manlief op mijn verzoek deze jampotlampen. Het is niet mijn eigen idee hoor, ik heb ze eens ergens gezien en vond ze geweldig!  Voorwaarde is wel dat er spaarlampen ingaan, anders wordt het veel te warm in de pot!


Deze kapjes (een kringloopvondst) gaan er weer af en de jampotten gaan er weer op. Onderin de pot liggen knikkers, in de andere kleine edelsteentjes, dat geeft een leuk effect als de lamp aan is. Vandeweek vroeg oudste al 'mama, zullen we de jampotlampen weer ophangen?' Ik ben heel benieuwd of ze het straks opmerken als ze uit school komen...


3 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Wat grappig! Ik wist niet dat dat kon!

De Verdubbeldame zei

Wauw!!!!!!!!!!

Trudy zei

Leuk zeg!!