zondag 27 januari 2013

het kan vriezen en het kan dooien...

Gisteravond lag er een kadootje in mijn mailbox... die kwam van Mevrouw Pardoes. Wat een leuke verrassing! Van mijn afbeeldingen maakte zij een ansichtkaart die niet zou misstaan in een boomerang kaartenrek, kijk maar...


Wat ik er wel bij moet vertellen is dat de afbeeldingen deze ene keer allemaal geleend zijn van het www. In dit geval maakte ik de foto's niet zelf maar... dat verandert niets aan de boodschap.

Vandaag is hier de dooi ingetreden en daar ben ik helemaal niet rouwig om. Natuurlijk gaat er niets boven een winter-winter en dan het liefst sneeuw met een helderblauwe lucht en winterzon. Maar nu... is de dooi welkom en dat heeft alles te maken met het aanleggen van de boomgaard in februari. De bomen moeten voor 1 maart geplant zijn, voordat ze beginnen uit te lopen en... om bomen te kunnen planten moet de vorst uit de grond zijn. Er kan natuurlijk best nóg een vorstperiode komen, dan zij dat zo maar voor nu... hopen we op grond waar de scheppen in kunnen ;-) 

Wordt vervolgd...

1 opmerking:

Trudy zei

Leuk gebaar zeg, van Mevr. Pardoes! En ik help je hopen op goede grond!!