donderdag 17 januari 2013

lekker vegetarisch; frikadellebroodjes en zen!

Wat een ontdekking! Jongste wil graag een frikadellebroodje en dat lukt wonderwel! We gebruiken vegetarische frikadellen, snijden die in de lengte door en vouwen daar een velletje bladerdeeg omheen, zijkantjes vastduwen met een vork, sneetjes overdwars en in de oven; ze zijn verrukkelijk!



En zo leer ik dagelijks bij... Voor mezelf schreef ik deze woorden op het krijtbord. Het krijtbord zit op een deur die ik vaak passeer dus handig om mezelf aan iets te herinneren...


Na een tijdje zie ik er een tekst onder staan en zo is het maar net. De bovenste tekst geeft rust, de onderste tekst nog meer! 


2 opmerkingen:

Trudy zei

Je bracht ons op een idee! We aten de broodjes voor de lunch, lekker!!

De Verdubbeldame zei

Je bracht mij ook op een idee! Omdat de frikandellen waren uitverkocht, heb ik ze gemaakt met vegetarische knakworstjes. Een lekkere traktatie op een koude winterdag. Wel bliezen de worsten gigantisch op in de oven, zodat ze uiteindelijk toch nog formaat frikandel/rookworst waren.