woensdag 6 februari 2013

Toekomstdromen...

Ik loop bijna 2 jaren achter met het bestellen van foto's voor de kinder fotoboeken.... Daar moet verandering in komen! Al heel wat uurtjes heb ik achter de computer gezeten om eerst eens flink op te schonen. Dat is toch wel een nadeel van een digitale camera; je maakt veel foto's van hetzelfde onderwerp en als je daar niets aan doet dan is het aantal foto's enorm! Van elk onderwerp zoek ik nu de highlights, de rest verwijder ik.

En zo kom ik, bij vorig jaar april, deze foto's tegen! Ze zijn gemaakt van een prachtige hoogstamboomgaard in onze Uiterwaarden. De bomen staan met hoog water zelfs met hun stammen in het water maar daar kunnen ze tegen. Kijk eens, wat prachtig!


Ik probeer me een voorstelling te maken van onze buurtbongerd over heel veel jaren. Als dat net zo bijzonder wordt als dit... wauw!



Als je het leuk vindt, neem dan eens een kijkje op het blog van de buurtbongerd... die vind je hier.
Ondertussen werk ik dan nog even wat achterstand weg!

Geen opmerkingen: