zondag 26 mei 2013

een zonnige schaal en een geurige wandeling

Iets wat onbeduidend lijkt is toch elke keer weer heel mooi... bij de vuilcontainer vind ik een glazen schaal. Niets bijzonders denk ik eerst maar als ik dan de schaal tegen het licht hou... zie ik de zon! Zolang het er nog bij past in m'n servieskast hou ik 'm ;-)


We vertrekken vanochtend al vroeg voor een wandeling in het bos bij Almen 'landgoed Velhorst'. Zo'n bos wat altijd goed is! We kunnen de paden dromen maar de afwisseling is groot; hooibergen, paarden, een boomgaard, beukenbos, naaldbos...


... een rododendronlaan (met bloemen op kijk- en ruikhoogte, mmm), moerassig gebied met een route over planken. Het is ons favoriete bos en met een wandeling van 6 km heel goed te doen (en een goede, voorbereidende oefening voor de avond4daagse deze week!)

Geen opmerkingen: