zaterdag 21 september 2013

shoppen en uitdelen

Op een etalageruit in de stad...


Alle drie krijgen ze nieuwe schoenen voor de winter. Wat groeien die voeten toch hard zeg! Op dit moment zijn er in ons huis 3 personen met dezelfde schoenmaat; ik, oudste en zoon...

Dat deze tekst juist in een winkelstraat te lezen is is voor mij eigenlijk gek. Ik vind winkel in, winkel uit een bezoeking. Het leven van mijn dromen is op zo'n moment ver te zoeken maar ja, sommige dingen moeten nu eenmaal. We kunnen er weer een half jaartje tegen!

Omdat 'shoppen' altijd meer tijd kost dan je denkt (lees; dan ik denk) komt er niets meer van koken. We halen een snel frietje want vroeg op de avond gaan we met appels de buurt in, en dat is léuk! Kijk maar eens hier

1 opmerking:

Anoniem zei

Daarom koop ik de schoenen voor de jongens op Marktplaats! Vaak nauwelijks gedragen en in perfecte staat (en veel goedkoper dan in de winkel!).