donderdag 28 november 2013

meedingen en het boekje gaat naar...

Met een kind in groep 8 begint het orienteren op het Voortgezet Onderwijs. Met een schooladvies op zak kunnen we in Zutphen terecht op 4 scholen! Dat is nog eens iets anders dan de keuze die ik vroeger had; ga je 13 of 20 kilometer fietsen? Gisteravond bezoek ik, met oudste, weer een school. We krijgen een hoop informatie en kuieren rond door de lokalen. Op de foto zie je (nee, geen graffiti onder de IJsselbrug) een muur van het tekenlokaal. Ikzelf word hoe langer hoe enthousiaster, graag zou ik weer even meedoen, vooral in de creatieve lokalen ;-) De ambiance, de mogelijkheden, deze school dingt zeker mee!


En dan het boekje 'hoor wie klopt daar geld uit mijn zak'. Uit de mailtjes en reacties heb ik een naam getrokken; Het boekje gaat naar Noorwegen! Laura, als je me je gegevens mailt stuur ik je het boekje toe. Voor de kerst zal het dan wel bij je zijn ;-)

(en het antwoord op de pittenzakvragen; die worden bij ons warm in de magnetron...)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah, de magnetron ... tja, die hebben wij vanwege de straling bewust niet. Dan dus toch maar de ouderwetse warmwaterkruik!

Astrid zei

Wat ben jij toch altijd positief ingesteld op je blog, van alle kleine dingen een feestje maken.
Boordevol creatieve ideeën.
Leuk, ga zo door!

Inenomdekas zei

Voor de liefhebbers heb ik het boekje te ruil op mijn weblog: http://inenomdekas.wordpress.com/2013/11/27/ruilen/