vrijdag 15 november 2013

vorken zoeken en een bijzondere appel

We hebben nog een kwartiertje voordat papa thuiskomt, wat zullen we even doen? Nee, de televisie mag niet aan. Ik heb een idee; we gaan vorken zoeken! Ja, dat is leuk! We doen dat wel vaker op een verloren momentje. 10 of 15 of  20 vorken uit de kast, één van ons op de gang en de rest gaat ze verstoppen. De laatste vinden we met warm/koud en ik moet eerlijk bekennen; ik vind dit verstopspel zelf ook nog leuk!

In dit geval blijf ik lekker breien, de sjaal moet als het kan wel déze winter klaar zijn ;-) En dat heeft zo zijn voordelen;



Uit de trein stuurt manlief mij ondertussen een foto van een heel bijzondere appel;


Nu nog even de oven aan, de laatste appeltjes van vorig weekend worden een appeltaart...
Fijn weekend!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een romantische man!

Trudy zei

Jullie weekend kan nu al niet meer stuk!