maandag 30 december 2013

alles is mogelijk dus... smile!

Wat heerlijk he, dit soort teksten... 



Ook wel nodig trouwens die bemoedigende teksten. Vanmiddag loop ik namelijk met beide meiden bij een 'keukenboer'. We noemen het orienteren wat we doen. Welke keuken zou bij ons passen waarbij de meiden letten op de kleur van de deurtjes en ik vooral op het 'bordje met cijfers' wat bij de keukens hangt. Je moet weten dat een nieuwe keuken al heel lang op de nominatie staat. De keuken in ons huis valt van ellende uit elkaar met tot overmaat van ramp nu een heftig lekkende kraan. Ik heb besloten die kraanlekkage om te denken; dankjewel kraan dat je ons helpt de knoop nu eindelijk door te hakken ;-)


Ik bedenk dat we dan ook eindelijk elektrisch kunnen gaan koken, die bevingen in Noord-Groningen zijn me slecht naar de zin, aktie! Het 'orienteren' met de meiden is supergezellig! We sluiten het af met een kop warme choco en iets lekkers. Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh spannend! Dat is zó leuk, dat orienteren!. Ideetjes opdoen, bedenken, dromen, twijfelen en rondkijken...

veel plezier er mee!

Trudy zei

Alles is mogelijk... prachtig en inspirerend. Succes met het uitzoeken en beslissen!

Vlijtig Liesje zei

Leuk om zo rond te kijken samen, en te dromen over de mogelijkheden!