woensdag 4 december 2013

geheim!

Wat een geheimzinnige tijd, deze tijd naar het Sinterklaasfeest toe. Sint heeft me gevraagd of ik wil helpen met kadootjes inpakken en dat vind ik goed...


Heel wat uurtjes zijn er al mee gemoeid, het bedenken, bij elkaar sprokkelen en inpakken van de kadootjes. Daarbij nog wat uurtjes gedichten schrijven, ik krijg de smaak trouwens steeds meer te pakken en vind dat dichten leuk om te doen. Wat inpakken betreft; de afgelopen maanden heb ik geen pakpapier meer gebruikt voor het geven van kadootjes, steeds vond ik een andere oplossing om iets leuk in te pakken. Maar al het papier wat ik die maanden heb uitgespaard heb ik nu dubbel en dwars gebruikt ;-( Al vond ik de volgende verpakking wel leuk; gemaakt van een papieren tas en erin zit een kledingstuk voor oudste... Die papieren tas was goed voor het inpakken van 4 kadootjes.


Zelfs bloggen moet geheimzinnig. Mocht jongste over mijn schouders meekijken dan is het een kwestie van snel het kruisje aanklikken ;-)

1 opmerking:

Firma Fluitekruid zei

Leuk hé, dat gefröbel. Elk jaar vind ik het weer een beetje een verplicht nummer, maar als ik dan weer eenmaal bezig ben...Het is de enige tijd van het jaar dat ik aan het knutselen en dichten ben. (Gek eigenlijk, want ik ben gek op knutselen en dichten. Het komt er alleen verder nooit van!) Enne... dat geheimzinnige maakt het extra spannend!