zaterdag 1 februari 2014

in afwachting van het ontvouwen

Na heel wat jaren ons nest te hebben bemand (bevrouwd) voel ik een sterke behoefte mijn vleugels weer uit te gaan slaan! De kinderen zijn groter aan het groeien en kunnen steeds meer verantwoordelijkheden aan, nu is het weer tijd voor... MIJ! Kortgeleden maakten we huissleutels bij, er kwam een extra mobieltje in de fruitschaal en ik zette de eerste stappen in een leven vol nieuwe mogelijkheden (het dagelijks bloggen schiet er daardoor wel eens bij in, dat zullen jullie hebben gemerkt...)


Zo loop ik gisteren met mezelf door Utrecht, drink ik met mezelf een kop koffie en orienteer ik me op een leuke opleiding. 


Als ik weer naar de treinen loopt raakt me deze etalage op Hoog Catharijne. Dat kun je soms zo hebben, het idee dat iets er speciaal voor jou staat...


De rode kleur straalt me tegemoet, rood, de kleur van levenskracht. 3 mooie vrouwen, ingepakt en in afwachting van het ontvouwen! Het maakt me nieuwsgierig, dit beeld hou ik vast ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mij zijt zeer van de benieuwde (zou Pipo zeggen)!

Anoniem zei

Hoi,

En ook ik ben enorm benieuwd! Vooral omdat jij net als ik verpleegkundige bent! Ik mocht vorig jaar een cursus doen van mijn werkgever: HBO VGG. Echt fantastisch! Enne... die werd gegeven aan de Hogeschool van Utrecht.

Maar...misschien kies jij nu juist wel iets heeeeeeeeeeeeeeeel anders dan de zorg.

Als je gekozen hebt, lees ik het graag.

Groeten van Marijke