dinsdag 4 maart 2014

glasbakwijsheid

Situatieschets... ik fiets naar de stad om te gaan werken in de leukste kringloopwinkel van Zutphen. Onderweg stap ik van mijn fiets, in mijn fietskrat liggen lege flessen en potjes die breng ik even naar de glasbak.


Op een verder keurig afvalbakkenterrein (dat is ook heel regelmatig héél anders) valt mijn oog op iets heel kleins naast de glasbak...


Het lijkt alsof het er voor mij is neergelegd! Met een leeg krat, een minikadootje en een blij gemoed vervolg ik mijn fietstocht. Ik werk een heerlijke dag in een inspirerende en gezellige omgeving en geef bij thuiskomst mijn 'buit' van vandaag een goed plekje...

wacht niet, doe het NU!


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk om zomaar ineens zo'n kadootje te vinden he :-D
Ik vind het ook heel leuk om ergens iets neer te leggen of bij iemand iets in de bus te stoppen.
En wat er op het tegeltje staat is zo verschrikkelijk waar!!!!
Het staat bij mij ook in mijn ondertitel op mijn blog......
Er wordt nog steeds te weinig stil gestaan bij het feit dat morgen of later wel eens heel anders kan lopen.

groetjes van Frederique
http://frederiqueloveslife.blogspot.com

izerina zei

Dat was een "boodschap"voor je.

Anoniem zei

Mooi!