maandag 21 juli 2014

samen

Schoonouders komen een weekendje bij ons thuis oppassen... vrijdagochtend stappen manlief en ik in de auto voor een weekendje kust ;-) Ouderwets samen, heel erg fijn!



We strijken neer in Bergen, wat een geweldig mooi stukje Nederland. Een weekend is te kort voor wat we allemaal willen doen.


We fietsen veel, zwemmen in de zee, dommelen op het strand, wandelen een prachtige kunstroute, strijken neer in museum Kranenburg. De stipstickers die we daar krijgen als bewijs van entree blijken later een lantaarnpaal te versieren in het centrum van Bergen. Grappig, het brengt iedereen, ook ons, op het idee onze sticker erbij te plakken, zo vormt zich spontaan een kunstwerk ;-)




Wandelend door Haarlem fotografeer ik deze teksten, daar hou ik van...




4 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

Oh fijn, Bergen, daar zat ik op school op de HAVO! De school grensde aan het bos, in de winter gingen we daar langlaufen en in de zomer in een tussenuur gauw naar zee. Ik heb er prachtige herinneringen aan en wat heerlijk dat jullie daar samen heen zijn geweest!

Vlijtig Liesje zei

Goed om er zo samen op uit te gaan!

Anoniem zei

mooi post