dinsdag 12 augustus 2014

een soort van kamperen...

De afgelopen week kamperen we in ons eigen huis, tenminste... zo voelt het een beetje. We moeten op zoek naar de blikopener, de kruiden, het bestek, alles ligt in de gang. En in plaats van struikelen over haringen en tentlijnen moeten we uitkijken niet tegen pasgeverfde kastdeurtjes aan te lopen ;-)


Onze keuken is al een tijdje aan vervanging toe. Op deze foto's zie je dat niet echt maar deze zelfmaakkeuken (die al in ons huis zat toen we er 12 jaren geleden kwamen wonen en die er toen al zeker een jaar of 10 inzat) begint op z'n zachtst gezegd 'af te brokkelen'. Een tijdje geleden kocht ik een pot azuurblauwe verf voor de halve prijs. Ik had geen idee waar ik hem voor zou gaan gebruiken maar ik kon de kleur niet laten staan...


Vandeweek viel het kwartje! We gaan er onze keuken mee oppimpen! Hier een deel van het resultaat... de aanschaf van een nieuwe keuken stellen we even uit en dat vind ik in dit geval helemaal niet erg ;-) Mooi he?



3 opmerkingen:

Het lieve leven... zei

Geweldig hé..hoe een fris (mooi) kleurtje de keuken een heel andere look kan geven! Groetjes Petra

Anoniem zei

een nieuwe keuken zonder veel geld uitgeven, das mijn manier van je huis opnieuw inrichten.

Franca zei

Mooier als een nieuwe!