zondag 14 september 2014

groot en klein

Interessant, interessant, een dag tekenen bij tekenschool Kolam, informatie over de ins en outs van tekenen, tekentaal, tekeningen lezen... De vraag 'hoe gaat het met mij' blijft bij me hangen, wat goed om die vraag regelmatig ook aan jezélf te stellen. Het ongedwongen tekenen en schilderen maakt indruk op mij, wat heerlijk om te doen;


Als ik thuiskom zie ik deze schildertekening van jongste op de keukentafel liggen. Met de kennis die ik opdeed bekijk ik deze tekening nu heel anders, wat mooi, wat bijzonder!


En dan is er vanochtend een bijzondere mijlpaal... was het in juni nog niet het geval, het laatste streepje bewijst; oudste is haar moeder voorbij gegroeid! Kleine kinderen worden groot en grote mensen worden weer kind... als ze tekenen ;-)


Geen opmerkingen: