vrijdag 14 november 2014

ja... Jenga!

Ik ben geen spelletjesmens, van gezelschapsspelletjes waarbij ik lang stil moet zitten en moet wachten word ik ontzettend slaperig en gaperig. Eenmaal begonnen heb ik al snel spijt waardoor ik er meestal niet aan begin tenzij...


...de spelletjesduur te overzien is en er ook wat te beleven valt. Ja, grappig, als ik er nu aan denk vind ik een spelletje als Jenga wél heel leuk! Even heel geconcentreerd aan de slag en dan, hoe dan ook, gaat de toren om en dat levert altijd de nodige hilariteit. Zo kan ik ook erg genieten van een wedstrijdje sjoelen of Twister. Al typend doe ik nu deze ontdekking. Een leuk spelletje is niet te lang graag, een beetje spannend en leuk als ik mijn lichaam erbij mag gebruiken. Met die gegevens ga ik eens nadenken over een leuk spel op mijn verlanglijstje voor de Sint, iemand een goed idee?

3 opmerkingen:

izerina zei

Je kunt ook zelf spelletjes maken. Een doos met kaartjes,waarop woorden staan. Die je moet uitbeelden of tekenen en de anderen moeten raden.

Boerderij Zinin zei

Ik ben ook niet zo'n spelletjes mens, maar als je het dan hebt over Twister.....daar wordt ik wel enthousiast van! En Pictionary vind ik inderdaad ook erg leuk.

Annemarie zei

Ja, Pictionary! (maar die ken je vast allang ) Of Party en Co. En kijk ook eens naar Boochie, een heel actief spel!