vrijdag 19 februari 2016

unieke stad en hij is er nog

Mijn dag begint goed; met m'n wekelijks terugkerende uurtje yoga op deze wel heel bijzondere locatie! Het is soms moeilijk voor te stellen; dat ik me bevind in het centrum van een stad en dat ik daar, tijdens een moment van stilte, alleen maar vogeltjes hoor fluiten. Zutphen is uniek, daar ben ik me op zo'n moment heel erg bewust van ;-)

vanaf m'n matje... 
Gisteren schreef ik over het hartje onder de Drogenapstoren. Vandaag hoor ik dat een aantal 'hartenjagers' ernaar op zoek is gegaan (geweldig!) maar het hartje niet heeft kunnen vinden. Na het yoga uurtje besluit ik dan ook nog eens te gaan speuren. De foto van gisteren was al een paar maanden oud, misschien was het hartje ondertussen verdwenen? Maar ik kan jullie geruststellen; het hartje is er nog, deze foto is van vanochtend.... 

veel speurplezier ;-)

Geen opmerkingen: