dinsdag 21 juni 2016

Verboden toegang?

Over de vraag of je dit mooi vindt of niet kun je twisten. Persoonlijk vind ik dit plaatje heel fotogeniek! Mijn aandacht wordt getrokken door het woord FOKUS wat ik nu amper meer kan zien trouwens. Focus vind ik een mooie reminder; Focus op 'het goede', wat dat goede voor jou op dit moment dan ook mag betekenen. 


Als je heel goed kijkt (je moet dan wel héél goed kijken) zie je boven de grafitti het bordje VERBODEN TOEGANG. Die waarschuwing heeft duidelijk niet veel zin gehad ;-)


Misschien is het een idee om die waarschuwing in grafitti aan te brengen zodat het beter opvalt? Daar zijn vast vrijwilligers voor te vinden ;-). Of maak in de schuine helling een trappetje en maak er een geweldige schuilplaats van. Helemaal boven is namelijk een vlak stuk waar je fijn op kunt zitten. Voor als je wordt verrast door een regenbui terwijl je langs die prachtige IJssel fietst...

Hé dat vind ik eigenlijk wel een heel goed idee!

Geen opmerkingen: